Imago (Code 95 / Thema 3)

De chauffeur speelt een essentiële rol in het klantcontact en fungeert als het visitekaartje van het bedrijf. Tijdens de opleiding ‘Imago’ worden chauffeurs bewust gemaakt van klantgericht handelen. Dit vormt een onderdeel van thema 3 binnen de code 95.

Praktische informatie

Aanwezigheid

Fysiek

Deelnemers praktijk

/

Duur praktijk

/

Deelnemers theorie

/

Duur theorie

/

Beoordeling

Theoretisch + praktisch examen

Vorm

Incompany

Wat kan je na deze opleiding?

Deze opleiding geeft recht op 7 kredietpunten.

Programma

Theorie

  • omgaan met klanten: definitie en kader; 
  • partijen waarmee een bestuurder te maken krijgt; 
  • taken van de bestuurder; 
  • imago: onderneming & bestuurder; 
  • struikelblokken in de communicatie, verbaal/non-verbaal, luistervaardigheid; 
  • klachten en conflicten: definitie, soorten, oplossingen en gevolgen; 
  • vlot klantencontact: uitstraling, verschillende stappen. 

Praktijk

Bespreken van conflicten en/of situaties tijdens de dagelijkse taken van de bestuurder.

Open aanbod

Ontdek de kalender hier en schrijf uw medewerkers in voor een open training.

Incompany

Organiseert u deze opleiding liever exclusief voor uw eigen medewerkers? Geen probleem! Dat kan op één van onze locaties, uw eigen locatie of op een externe locatie. Neem contact op en we bekijken de mogelijkheden samen. 

Opleiding op maat

Nood aan een opleiding die volledig op de maat van uw onderneming en team wordt gemaakt? Dan helpen we u ook daar graag mee verder. Contacteer ons om uw traject op maat te bespreken. 

Incompany

"*" geeft vereiste velden aan

Stap 1 van 2 - Bedrijfsgegevens

Misschien ben je ook geïnteresseerd in deze opleidingen?